Η Μεσογειακή Διατροφή

Η αρχαία ρήση "παν μέτρον άριστον" αποτελεί την ουσία της Μεσογειακής διατροφής, ενώ ο Ιπποκράτης είχε αναδείξει από τότε την ανάγκη για ισορροπία του ανθρώπινου οργανισμού ανάμεσα στη διατροφή και την άσκηση. Η Μεσογειακή διατροφή είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, ψάρια, πουλερικά, γαλακτοκομικά προϊόντα και ελάχιστο κόκκινο κρέας, αλλά κυρίως με δύο βασικά συστατικά: το ελαιόλαδο, που είναι η κύρια πηγή λίπους και το κρασί. Το ελαιόλαδο φέρεται να έχει μία σειρά ευεργετικές ιδιότητες μεταξύ των οποίων η ρύθμιση των επιπέδων λιπιδίων του αίματος και ο έλεγχος της υπέρτασης.

Ο Chef προτείνει

chef

Γαρίδες Σαγανάκι

Περιγραφη
Θελει καλο ψωμι(κατά προτημηση με γλυκανισο) και πολύ ουζο.

Θα πρεπει να εχουμε
• 1 κιλο γαριδες (όχι καθαρισμενες).
• 1 κιλο φετα σκληρη
• Ελαιολαδο 1 ποτηρακι του κρασιου
• Πιπερι
• Μια κουταλια της σουπας πελτε
• 1 ποτηρακι του κρασιου ντοματοχυμο
Εκτελεση
Καθαριζουμε μονο τον κορμο της γαριδας,και αφηνουμε κεφαλι,και ουρα.
Τις πλενουμε,και τις τοποθετουμε σε πυλινο πυριμαχο σκευος την μια δυπλα στην άλλη..
Ριχνουμε από πανω τον ντοματοχυμο,το ελαιολαδο, τον πελτε,και το πιπερι.
Και τελος ριχνουμε την φετα από πανω αφου την εχουμε τριψει στον τριφτη,και με τα
δαχτυλα μας πιεζουμε την φετα να ερθει στο ιδιο επιπεδο με το σκευος μας.

Ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο για περιπου 40 λεπτα,στους 220 βαθμους.